sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website

  • מאגר ספרי העיון
    • ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)
    • יהדותיהדות
    • היסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננוהיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו
    • מדעי הרוחמדעי הרוח
    • מדעי החברהמדעי החברה
    • משפטמשפט
    • מדעי הטבע ומדעים מדוייקיםמדעי הטבע ומדעים מדוייקים
    • כתבי עתכתבי עת
    • קורסים (או"פ)קורסים (או"פ)
מאגר ספרי העיון > מדעי החברה
2493 items were found
display by: list     cover
previous321322323324325326327328329330next
כליל - סדרת ספרים בנושאי חינוך / מסורות וזרמים במחקר האיכותני : תפיסות, אסטרטגיות וכלים מתקדמים
בעולם המחקר מתגבשת הסכמה רחבה ולפיה המחקר האיכותני פתח בפני חוקרים רבים אפשרויות חדשות להתבוננות בהתנהגות האנושית, להבנתה וליצירת ידע חדש, וכן הפך את הידע האקדמי החברתי לנגיש ללומדים, למלמדים ולחוקרים באקדמיה ובשדה. התרחבות העיסוק בתחום, שבאה לידי ביטוי בהיקף הפרסומים ובאופיים, מלמדת כי ההידרשות למתודולוגיה האיכותנית פוגשת כל העת ציבורים חדשים, המבססים את מקומו של המחקר האיכותני.

הספר מסורות וזרמים במחקר האיכותני: תפיסות אסטרטגיות וכלים מתקדמים מציג לפני הקורא הישראלי מגוון סוגות מעודכנו...
More info
Type: ספר עיון

תמה - תאוריה ומעשה בהכשרת מורים / מה בעצם עשינו? סיפורי הצלחה ממרכזי תמיכה לסטודנטים עם ליקויי למידה
הספר מה בעצם עשינו? נולד ונכתב במסגרת צוות חשיבה הפועל במכון מופ"ת בנושא "למידה מהצלחות של מרכזי התמיכה בסטודנטים עם ליקויי למידה". הספר מציג סיפורי הצלחה של שנים-עשר מרכזי תמיכה הפועלים במוסדות אקדמיים, כפי שתיארו אותם מנהלות המרכזים ואנשי צוות שפעלו לצדן. פרקי הספר מתארים עשייה שטרם תועדה בכתובים. בראש צוות החשיבה עמדו: ד"ר אורית דהן ואריאלה דניאל-הלוינג מטעם מכון מופ"ת, וליוו אותו פרופ' יונה רוזנפלד וד"ר ארנה שמר מטעם מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל. סיפורי ההצלחה המתוארים בספר הם בראש ובראשונה... More info
Type: ספר עיון

כליל - סדרת ספרים בנושאי חינוך / למורה כבר אין עיניים בגב : משבר הסמכות החינוכית בעידן הפוסט-מודרני וקווים מנחים לשיקומה
By: ערן גוסקוב
ספר זה דן בשאלת הסמכות החינוכית בבית הספר על רקע מעמדה המתערער בישראל ובכלל העולם המערבי. הספר מאיר ומבהיר את מושג הסמכות החינוכית מזוויות ראייה מגוונות, ומראה שלא ניתן לקיים את הפעילות הבית-ספרית ללא סמכות חינוכית. הוא מצביע על הפיחות ועל המשבר שחלו בסמכות זו בתקופתנו ועל הגורמים האחראים לכך, ומבקש לתלות את שורשי המשבר העכשווי בסמכות החינוכית בהלכי הרוח המצויים בליבת תפיסת העולם הפוסט-מודרניסטית ובאידאולוגיות הכלליות והחינוכיות הנגזרות ממנה, ומשפיעים על המציאות הפוסט-מודרנית. בחלקו האחרון של ה... More info
Type: ספר עיון

תמה - תאוריה ומעשה בהכשרת מורים / להיות טיוטור-מנחה של עמיתים : משימה אפשרית?
"אני חייבת לטיוטורית הרבה מההתפתחות המקצועית שלי, חייבת לה הרבה. היא לימדה אותי שאילת שאלות על המובן מאליו"; "אני רואה את התפקיד של הטיוטור כחוט השדרה של ההתמחות. הוא בעיני כמנצח על תזמורת שמצליח להוביל קבוצה של מרצים מכל המכללות לחינוך ויחד עם זאת לתרום להתפתחותי המקצועית וללמידה האישית שלי ושל עמיתיי". (מפי מתמחות הלומדות בבית הספר ללימודי התמחות מקצועית במכון מופ"ת). מיהו הטיוטור - מנחה עמיתים? מה מאפיין את תפקידו? ומה מייחד אותו מכל תפקידי ההנחיה וההדרכה המוכרים במקצועות האקדמיים השונים? ס... More info
Type: ספר עיון

תמה - תאוריה ומעשה בהכשרת מורים / הוראת מדעים מפעילה : טיפוח מיומנויות של תלמידים עם ליקויי למידה
By: עדנה רובין, ורדה בר, היידי פלביאן
בספר זה מוצגים רעיונות להוראת מדעים בכיתות הטרוגניות שמשולבים בהן תלמידים עם ליקויי למידה. הספר מציע ללמד מדעים את כלל התלמידים באמצעות גישת "הוראת מדעים מפעילה״ active learning instruction)) התורמת לפיתוח מיומנויות קוגניטיביות ומיומנויות תשתית גופניות. גישת ההוראה מבוססת על תאוריות למידה ועל גישות הנסקרות בהרחבה לאורך פרקי הספר. במרכז גישת ההוראה המפעילה עומד עקרון הלמידה ההתנסותית. השימוש בהוראה מפעילה במדעים הוא חלק טבעי מאימון ותרגול המובילים לשיפור מיומנויות לקויות של תלמידים עם ליקויי ל... More info
Type: ספר עיון

previous321322323324325326327328329330next
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help