sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website

  • מאגר ספרי העיון
    • ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)
    • יהדותיהדות
    • היסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננוהיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו
    • מדעי הרוחמדעי הרוח
    • מדעי החברהמדעי החברה
      • סוציולוגיהסוציולוגיה
      • פסיכולוגיהפסיכולוגיה
      • חינוךחינוך
        • הוראת מקצועותהוראת מקצועות
        • היסטוריה של החינוךהיסטוריה של החינוך
        • חינוך בישראלחינוך בישראל
      • כלכלהכלכלה
      • מדע המדינהמדע המדינה
      • מנהל וניהולמנהל וניהול
      • תקשורתתקשורת
      • עבודה סוציאליתעבודה סוציאלית
      • ספורטספורט
      • אנתרופולוגיהאנתרופולוגיה
      • חברה וטכנולוגיהחברה וטכנולוגיה
    • משפטמשפט
    • מדעי הטבע ומדעים מדוייקיםמדעי הטבע ומדעים מדוייקים
    • כתבי עתכתבי עת
    • קורסים (או"פ)קורסים (או"פ)
מאגר ספרי העיון > מדעי החברה > חינוך > חינוך בישראל
228 items were found
display by: list     cover
previous414243444546next
מחקר יישומי בחינוך / בין הורים למורים בחינוך העל־יסודי : תמונת־מצב והמלצות
האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים הקימה, במענה לפניית משרד החינוך, ועדת מומחים העוסקת בדרכים שבהן מעורבותם של הורים בחינוך הממוסד יכולה לתרום להתפתחותם של מתבגרים בני זמננו. במהלך עבודתה סקרה הוועדה מחקרים, ניירות עמדה, מודלים וקווי מדיניות מהארץ ומהעולם, ונפגשה עם גורמים מהשדה על מנת להציע מסגרת התייחסות לקשרים מועילים בין בתי הספר להורי התלמידים במערכת החינוך הישראלית, קשרים שישפרו את התפתחותם הרגשית ואת הישגיהם הלימודיים של מרב התלמידים. בתום דיוניה ערכה הוועדה מסמך מסכם זה, שתוכנו והמלצותיו מ... More info
Type: ספר עיון

הגננת – כמנהלת-גן וכמנהיגה חינוכית - פרקי-ניהול
By: יחיאל פריש
מעמדה, חשיבותה ותפקידה הניהולי של הגננת - עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות החל מתפיסתה כמחנכת ומנהלת-גן, הדואגת לרווחת הילדים, ההורים והצוות וכלה - בתפיסתה כמנהיגה חינוכית ... הספר ... הדואג, מצד אחד, להעצים את מעמדה של הגננת, הנותן לה מענה כמעט לכל סוגיה בעולם התובעני של חינוך-ילדים בגיל הרך, ומצד שני, חושף אותה לדרישה להתמחות ולסיפוק הרמה הגבוהה ביותר, האפשרית בתחומים השונים, אשר בהם היא עוסקת בגן .... בספרו של פריש מזהים שני קווים, השזורים זה בזה: קו התפתחותה של הגננת - כגורם מתווך להעצמה בתו... More info
Type: ספר עיון

חוללות עצמית במכללה להוראה : הלכה למעשה
By: שרה כ"ץ, יחיאל פריש
הספר הנוכחי מיועד לאנשי-חינוך ולכל המתעניין בתחומי המוטיבציה והחוללות-העצמית של לומדים בגילאים שונים, בהנחה שהקורא מכיר את הספר שהוא מבוא לתחום, והוא מבקש ללמוד כיצד הדברים מתבצעים הלכה ולמעשה ומהם המלווים את העשייה בשלבים השונים. זהו ניסיון לתרגם את נושא החוללות העצמית מהתאוריה אל המעשה על-ידי שימוש במודל ה"פינג-פונג" שבסיסו הוא הוראה מעצבת מונחית ביצוע. בספר, אוסף אותנטי של ניסיונות לעצב ולהעצים אמונות חוללות של לומדים בתחומים ספציפיים מגוונים. תלמידים רבים מדי נסוגים היום באופן מתמיד מתחומים... More info
Type: ספר עיון

כליל - סדרת ספרים בנושאי חינוך / הכיתה ובית הספר במבט מקרוב : מחקרים אתנוגרפיים על חינוך
בספר זה מוצגים מחקרים על חינוך המבוססים ברובם הגדול על תצפיות משתתפות ועל ראיונות פתוחים במסגרות חינוך שונות – בתי ספר וגני ילדים – על פי מסורת המחקר האתנוגרפי. הוא מיועד בראש ובראשונה לאנשי חינוך – מורים וגננות, סטודנטים להוראה, מורי מורים, מנהלי בתי ספר, יועצים חינוכיים ועוד. התבוננות באמצעות טקסטים מחקריים על עבודת החינוך עשויה לסייע לכל אלה בהבנת דרכי פעולתם ובראייה רחבה יותר של עולם התלמידים. בספר יכולים למצוא עניין גם חוקרים וסטודנטים במדעי החברה המתעניינים בחינוך. המבט הקרוב שהספר מציע ע... More info
Type: ספר עיון

הערכה? בואו נדבר על זה : הפרקטיקה והתיאוריה של הערכת תוכניות
By: מירי לוין-רוזליס
מהם מקורות הידע של ההערכה? מהו ההקשר החברתי וההיסטורי שלה? כיצד ניתן להתמודד עם מורכבות העולם שבו פועלת ההערכה וכיצד ניתן לתת קול לתרבויות שונות ולנרטיבים שונים? אלו הן רק חלק מהשאלות שעליהן מנסה ספר זה להשיב. פרקי הספר הכתובים כדיאלוגים אותנטיים בשפה יומיומית מציגים את הערכת התוכניות כתחום מובחן ועצמאי, שמשתמש באופן ייחודי לו בתחומי ידע מחקריים ותיאורטיים רחבים. כל אחד מפרקי הספר יכול לעמוד באופן עצמאי, וביחד הם מציגים גישה מקיפה ומגובשת להערכת תוכניות. הספר מציג סוגיות משמעותיות להבנה, המשגה ... More info
Type: ספר עיון

previous414243444546next
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help